Κυριακή, 2 Ιουνίου 2013

Redhair at Mod's hair

Λίγες μέρες πριν, είδα στη σελίδα των κομμωτηρίων Mod's hair, ένα καινοτόμο προϊόν το οποίο οφείλω να πω πως με ενθουσίασε. Πρόκειται για μια μάσκα χρώματος, που υπόσχεται να αναζωογονήσει το χρώμα των βαμμένων μαλλιών και να τους δώσει λάμψη. Δεν έχασα λοιπόν καιρό κι αποφάσισα να τη δοκιμάσω! Λατρεύω το χάλκινο χρώμα στα μαλλιά και καθώς χρειάζεται ιδιαίτερη φροντίδα και συχνή βαφή, όσες φορές το επιχειρώ, το αποτέλεσμα διαρκεί για μικρό διάστημα. Μια και δεν είμαι ιδιαίτερα υπομονετική, ούτε μου αρέσει να ταλαιπωρώ τα μαλλιά μου βάφοντάς τα συχνά, θέλησα να δοκιμάσω το προϊόν αυτό.



Πιο συγκεκριμένα λοιπόν, η mod’s hair δημιούργησε ένα πρωτοποριακό προϊόν που συνδυάζει ιδιαίτερα θρεπτικά συστατικά, εμπλουτισμένα με χρωστικά. Έτσι κατάφερε να δημιουργήσει ένα προϊόν με θεραπευτικές ιδιότητες για τα μαλλιά, που ταυτόχρονα διαθέτει και τις ιδιότητες του χρωμογαλακτώματος. Τα θρεπτικά και ενυδατικά φυτικά στοιχεία (limanthes alba, saponaria officinalis) που περιέχει δίνουν στη mod’s hair Masque Couleur τα πλεονεκτήματα μιας επανορθωτικής μάσκας μαλλιών ενώ παράλληλα, οι χρωστικές που περιέχει, ενισχύουν απαλά την απόχρωση των μαλλιών. Η mod’s hair Masque Couleur είναι ιδανική για να δώσει λάμψη σε φυσικά μαλλιά ή να διατηρήσει το χρώμα στα βαμμένα. Ειδικά την καλοκαιρινή περίοδο, φρεσκάρει, αναζωογονεί και ενισχύει το χρώμα σε μαλλιά που έχουν χάσει τη λάμψη ή την ένταση της απόχρωσης τους εξαιτίας της επίδρασης του ήλιου και της θάλασσας.

Έκλεισα ραντεβού στο κατάστημα της Αγίου Μελετίου στην Πατησιών, αδημονώντας για το τελικό αποτέλεσμα!
 
Η εξωτερική πρόσοψη του κομμωτηρίου (φωτογραφία από τη σελίδα τους στο facebook)
Χώρος από το εσωτερικό του καταστήματος 


Η εμπειρία μου στο κομμωτήριο Mod's hair, ήταν καταπληκτική και διασκεδαστική! Καταρχάς το κτίριο που στεγάζει το κομμωτήριο είναι ένα υπέροχο νεοκλασικό που διατηρεί ακόμα την αύρα της παλιάς Αθήνας. Το προσωπικό στα Mod's hair, ήταν πολύ φιλικό, εξυπηρετικό και σε έκαναν αμέσως να χαλαρώσεις. Μου αρέσει να συναντώ χαμογελαστούς ανθρώπους που φαίνονται να αγαπούν τη δουλειά τους. 
Την εφαρμογή της μάσκας στα μαλλιά μου, ανέλαβε η Μαρία, που διαθέτει πολύ χιούμορ και δεν το έχασε στιγμή παρότι τη "βασάνισα" λίγο με τη μαλλούρα μου, καθώς είναι και πολύ πυκνά και πολύ μακριά!! Φαντάζεστε λοιπόν... χαχαχα!!! Κανονικά, ο προτεινόμενος χρόνος εφαρμογής είναι από 3 έως 5 λεπτά, στα δικά μου μαλλιά παρέμεινε λίγο παραπάνω λόγω το ότι έχω χοντρή τρίχα. Διατίθεται σε 6 αποχρώσεις, ενώ μπορεί να γίνει και συνδυασμός τους.

Espresso fresh up:  Για ψυχρές σκούρες καστανές αποχρώσεις.

Coffee fresh up Για καστανές αποχρώσεις

Copper red  fresh up:  Για καστανές και καφέ αποχρώσεις με χροιά χάλκινου

Fire red  fresh up: Για λαμπερές ξανθές ή καφέ με απόχρωση του κόκκινου

Gold  fresh up:  Για καθαρές μπεζ αποχρώσεις

Platin  fresh up:  Για ψυχρές ξανθές αποχρώσεις

Sunblond platin  fresh up:  Για φυσικές  χρυσόξανθες αποχρώσεις
Το αποτέλεσμα;
Μαλλιά λαμπερά, στιλπνά, πολύ απαλά κι ενυδατωμένα ενώ και το χρώμα απέκτησε ιδιαίτερη ένταση! Το μόνο που πρέπει να προσέχετε είναι μην τυχόν και λερώσετε κάποιο ρούχο σας, όσο τα μαλλιά σας είναι ακόμα βρεγμένα γιατί λόγω των χρωστικών που περιέχει, δύσκολα θα αποχωριστείτε το λεκέ! :P

Το τελικό αποτέλεσμα (φωτογραφίες στο σπίτι μου με homewear γιατί άργησα να επιστρέψω κι είχε νυχτώσει έξω ;))

Το χρώμα της μάσκας έχει διάρκεια έως και 5 λουσίματα. Εξαρτάται βέβαια και από την ποιότητα της τρίχας.


(sneak peek από το επόμενο post) Σε εξωτερικό χώρο έτσι φαίνεται το χρώμα

Μια δοκιμή θα σας πείσει!! Τα Mod's hair σίγουρα κέρδισαν την εμπιστοσύνη μου και θα τα ξαναεπισκεφθώ!! Εσάς σας άρεσε το αποτέλεσμα; Θα το δοκιμάζατε;

Τα λέμε στο επόμενο post!! Kisses <3






10 σχόλια:

  1. aaaa wraio to apotelesma...teleio!!!kai ta rouxalakia sth teleytea foto mou aresoun polu...filakia apo http://aworldforwomen-bymanty.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!! Στις παραπάνω φωτογραφίες, είμαι σπίτι με πυτζαμάκια γιατί τελείωσα αργά και δεν πρόλαβα να βγάλω φωτογραφίες στο φως της ημέρας!! χιχιχι!!
      Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  2. Teleio to apotelesma! sou paei poli to kokkino kai exeis super makria mallia, pwpw!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μ μου!! χιχι!!! Μακραίνουν πολύ γρήγορα :)

      Διαγραφή
  3. Εμένα μου αρέσει πολύ το χρώμα και σου πηγαίνει πολύ!
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Παρα πολύ ωραίο το χρώμα σου Έλενα! Έχω μια απορία. Εγώ αγόρασα την μάσκα και την έβαλα στο σπίτι μου. Έχω φυσικό ανοιχτό κάστανο μαλλί αλλά μόλις έβαλα τη μάσκα δε μου βγήκε κόκκινο αλλά ένα κάστανο με μια χροιά κόκκινου. Τι έκανα λάθος? ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια σου Χριστίνα! Η άποψη ειναι πως έπρεπε να την αφήσεις να δράσει περισσότερο από όσο αναγράφεται στη συσκευασία, για να κλειδώσει το χρώμα στην τρίχα.
    Αυτό πάντως που χρειάζεται να έχεις κατά νου, είναι πως η μάσκα αυτή δε μπορεί να ανοίξει το χρώμα των μαλλιών ή να αλλάξει εντελώς την απόχρωση τους όπως μια βαφή. Σκοπός είναι να αναδείξει το χρώμα σου ή να το κάνει πιο έντονο :)
    Τα δικά μου ήταν ήδη χάλκινα, οπότε για αυτό δείχνουν τόσο κόκκινα!!
    Φιλιά κι ελπίζω να βοήθησα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή