Τετάρτη, 24 Ιουλίου 2013

Handmade clothes by ChrisEm

Σήμερα έχω την τιμή και τη χαρά, να φιλοξενώ στο blog μου, μια νέα ταλαντούχα σχεδιάστρια και δημιουργό χειροποίητων ρούχων, την Έμιλυ Χρηστίδου από τη Θεσσαλονίκη.
Για να τη γνωρίσετε καλύτερα, ακολουθεί μια μίνι συνέντευξη, όπου μας παρουσιάζει τον εαυτό της και μιλά για τη δουλειά της. Πρόκειται για ένα ευγενικό και συγκροτημένο άτομο, με μεγάλη αγάπη για αυτό που κάνει.

Στο σημείο αυτό θα ήθελα να επισημάνω, πως όλα της τα ρούχα γίνονται στα μέτρα σας, ράβονται δηλαδή σύμφωνα με τις δικές σας διαστάσεις ώστε να εφαρμόζουν όσο καλύτερα γίνεται. Τα ρούχα της Έμιλυ, μπορείτε να τα βρείτε εδώ και εδώ. 
Ας δούμε όμως τι μας είπε:


Καλησπέρα! Σε ευχαριστώ πολύ για το χρόνο που διέθεσες να μου παραχωρήσεις αυτή τη "μίνι συνέντευξη". Για αρχή, θα ήθελα να μας πεις κάποιες πληροφορίες για εσένα:
Καλησπέρα κι από εμένα και σε ευχαριστώ πολύ για την ευκαιρία που μου δίνεις. Λοιπόν, ονομάζομαι Έμιλυ (Αιμιλία) Χρηστίδου, είμαι 22 χρονών και γεννήθηκα και ζω στην Θεσσαλονίκη.

Θα ήθελα να μου πεις ποιος ήταν ο λόγος που επέλεξες τον τομέα της ένδυσης για να ασχοληθείς επαγγελματικά; Τι ήταν δηλαδή, αυτό που σε «τράβηξε»;
Ήταν όνειρο μου από μικρή. Θυμάμαι να είμαι στο σχολείο και να ζωγραφίζω κορίτσια με φορεματάκια. Λέγαμε τότε, με μια συμμαθήτρια μου πως όταν μεγαλώσουμε θα γίνουμε σχεδιάστριες μόδας. Μεγαλώνοντας βέβαια, οι στόχοι εκείνης άλλαξαν αλλά εμένα παρέμειναν ίδιοι. Έτσι αποφοιτώντας από το σχολείο, αναζήτησα μια σχολή στην οποία θα μπορούσα να μάθω τα πάντα για το ένδυμα, ξεκινώντας από την ιδέα, έπειτα το σχεδιασμό του πατρόν και περνώντας από το πατρόν στην ραφή και τελειοποίηση του ρούχου.

Σε επαγγελματικό επίπεδο, η ενασχόληση σου με το χειροποίητο ένδυμα, πότε και πώς πήρε "σάρκα κι οστά";
Ξεκίνησα πριν ενάμιση χρόνο, δοκιμαστικά, δημιουργώντας ένα προφίλ κοινωνικής δικτύωσης όπου παρουσίαζα κάποιες ιδέες μου και συνάμα ορισμένα ρούχα που είχα φτιάξει για μένα. Σιγά σιγά άρχισα να βλέπω ανταπόκριση και πως άρεσαν οι ιδέες μου, οπότε αποφάσισα να προχωρήσω στην υλοποίηση μιας collection!
Ψάχνοντας για την ονομασία του brand μου, χρησιμοποιούσα προσωρινά το "Emily Handmadeclothes", όμως ήθελα να βρω μια ονομασία η οποία να είναι συνδυασμός του ονόματος και του επωνύμου μου..Κάπως έτσι, δημιουργήθηκε το "ChrisEm".

Πολύ ωραία. Πες μου τώρα: Αλήθεια από πού αντλείς την έμπνευση σου;
Η έμπνευση μου δεν είναι προϊόν συγκεκριμένου ερεθίσματος. Προέρχεται από τα πάντα γύρω μου. Μπορεί να περπατάω, ή να είμαι ξαπλωμένη, ή ακόμη, να παρακολουθώ τηλεόραση και εκείνη τη στιγμή να φαντάζομαι σχέδια ρούχων τα οποία σπεύδω να σχεδιάσω σε ένα χαρτί και στο τέλος αποφασίζω εάν θα υλοποιηθούν ή όχι. Επιπλέον, πολλές φορές ψάχνοντας και διαλέγοντας υφάσματα μπορεί να δω κάποιο και να αρχίζω να το φαντάζομαι ραμμένο. Με παρόμοιο τρόπο με εμπνέει και η μουσική ή ο χορός.

Τι είδους γραμμές και στυλ προτιμάς για τα ρούχα σου;
Τα ρούχα μου θα μπορούσα να τα χαρακτηρίσω "ρομαντικά". Η καλοκαιρινή συλλογή μου απαρτίζεται κυρίως, από παιχνιδιάρικα φορέματα, θηλυκά μπούστα, αέρινες κλος φούστες ενώ κυριαρχούν η δαντέλα, ο φιόγκος, τα χρώματα...  Στοιχεία δηλαδή, που σε παραπέμπουν σε ρομαντικές εποχές. Ως προς τις γραμμές, βασικός μου στόχος είναι ρούχα που να κολακεύουν το γυναικείο σώμα, σημειώνοντας βέβαια πως δεν είναι εφικτό ένα ρούχο να ταιριάζει απόλυτα σε όλους τους σωματότυπους! Όμως, για μένα είναι βασικό το ρούχο να κολακεύει κάθε σώμα και για αυτό το λόγο έχω επιλέξει να τα ράβω σύμφωνα με τα μέτρα κάθε κοπέλας. 

Θα ήθελα τώρα, να μου πεις τη γνώμη σου για την «έκρηξη» χειροποίητου ρούχου, που παρατηρείται το τελευταίο διάστημα. Εμφανίζονται διαρκώς νέοι δημιουργοί με πρωτότυπα σχέδια και ιδέες. Τι πιστεύεις πως πρέπει να κάνει κανείς για να ξεχωρίσει και ποιο στοιχείο θεωρείς πώς διαφοροποιεί τα ρούχα σου;
Αρχικά θέλω να πω πως με ευχαριστεί ιδιαίτερα το γεγονός πως ο κόσμος δίνει αξία στα χειροποίητα είδη και χαίρομαι να βλέπω νέα πρόσωπα με όρεξη κι επιθυμία να δείξουν τις ικανότητες τους. Αυτό θέλω κι εγώ να δείξω! Σίγουρα υπάρχει ανταγωνισμός αλλά προσωπικά δε με αγχώνει γιατί ο δικός μου σκοπός είναι να παρουσιάσω στον κόσμο τις ιδέες μου και το τι μπορώ να δημιουργήσω! Κάθε νέος δημιουργός που αγαπά τη δουλειά του, προσπαθεί να αφήνει το προσωπικό του στίγμα σε κάθε κομμάτι που φτιάχνει, ώστε ο κόσμος να μπορεί να ξεχωρίζει πως είναι δικό του. Αυτό θέλω κι εγώ να πετύχω με τα ρούχα μου.

Πώς φαντάζεσαι ιδανικά, το κοινό που θα φορά τις δημιουργίες σου;
Θα μου άρεσε να βλέπω τα ρούχα μου σε κοπέλες που μπορούν να υποστηρίζουν ό,τι φορούν και έχουν προσωπικότητα. Σε κοπέλες που ντύνονται με τα ρούχα μου για να αναδείξουν το σωματότυπο τους και να τονίσουν τα δυνατά τους σημεία, καλύπτοντας τις "ατέλειες" τους!
Δυστυχώς, προς το παρόν, μπορώ να εξυπηρετήσω μόνο κοπέλες με διαστάσεις έως νούμερο large διότι δεν έχω τη δυνατότητα ακόμη να βγάζω πατρόν σε μεγαλύτερα νούμερα..!

Ποια είναι τα μελλοντικά σου σχέδια;
Σίγουρα θα ήθελα να ανοίξω σύντομα κάποιο κατάστημα και online shop. Όπως επίσης, στα άμεσα σχέδια μου είναι και η συμμετοχή σε διάφορους διαγωνισμούς για νέους σχεδιαστές, που γίνονται ανά διαστήματα.

Πώς και πού μπορεί να βρει κάποιος τα ρούχα σου;
Τα ρούχα μου προς το παρόν θα τα βρείτε στην σελίδα Emily Handmadeclothes ή στο προφίλ ChrisEmHandmade's, στο facebook, όπου μπορείτε να δείτε τις συλλογές μου και να με ρωτήσετε οποιαδήποτε πληροφορία. 

Έμιλυ, σε ευχαριστώ πολύ που απάντησες σε όλες μου τις ερωτήσεις! Σου εύχομαι καλή επιτυχία από εδώ και πέρα και καλές δημιουργίες. 
Κι εγώ σε ευχαριστώ πολύ Έλενα για την ευκαιρία που μου έδωσες :)

Μερικά κομμάτια από την καλοκαιρινή συλλογή:















Περιμένουμε τα σχόλια σας! :))







11 σχόλια:

  1. Euxaristo poli koukla :)
    xairomai pu s arese xx
    nice pictures very artistic x

    http://www.attitudeunique.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. polu omorfi collection! sugxaritiria :)

    http://marsobsession.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο για τη συνέντευξη! Φαίνεται ταλαντούχα η σχεδιάστρια!

    xx
    FashionEvELand | FEEL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!! Το ίδιο πιστεύω κι εγώ :)

      Διαγραφή
  4. Nice post sweets.....
    may be we can follow each other..!!
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Amazing clothes !!
    would you like to follow each other ?
    http://inyasuniverse.blogspot.be/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Lovely presentation Elena. Great clothing line. I will check this out.
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή